staff training - Reisverslag uit Colebrook, Verenigde Staten van jeffrey schipper - WaarBenJij.nu staff training - Reisverslag uit Colebrook, Verenigde Staten van jeffrey schipper - WaarBenJij.nu

staff training

Door: Jeffrey

Blijf op de hoogte en volg jeffrey

21 Juni 2014 | Verenigde Staten, Colebrook

de dagplanning van de trainingsweek begint elke morgen in chapel voor een gebed en een gedicht dan gaan we naar thunderdome dat is een soort stadion waar de valg wordt gehesen vervolgens gaan we eten en daarna beginnen de trainingen-cursussen tot aan de pauze en daarna meestal activiteiten van spelletjes tot zwemmen om elkaar beter te leren kennen en je backpack te vullen met spelltjes voor de kids.
dan is het tijd voor avondeten daarna kwam meestal een spreker of een activiteit en vervolgenns gaan we devo´s houden. dat zijn gesprekken die je moet voeren met je kinderen over hou bijvoorbeeld de dag was of wat is je favoriete hobby of als er een zombie Apocalyps is wat zou dan je favoriete wapen zijn. dit doen we zodat de kinderen elkaar beter leren kennen en uit hun schulp durven te komen. na 9 uur hadden we meestal vrij en gingen we naar de gym of internetten of potje voetbal spelen.