Dagje vrij - Reisverslag uit Colebrook, Verenigde Staten van jeffrey schipper - WaarBenJij.nu Dagje vrij - Reisverslag uit Colebrook, Verenigde Staten van jeffrey schipper - WaarBenJij.nu

Dagje vrij

Door: jeffrey

Blijf op de hoogte en volg jeffrey

02 Juli 2014 | Verenigde Staten, Colebrook

mijn vrije dag begint op woensdagavond waarin we naar de stad Winsted gingen om uit te gaan en plezier te hebben. gelukkig ben ik 22 en mag ik volgens de Amerikaanse wet dus legaal drinken. het was een zeer geslaagde avond in een leuk barretje waarbij we van de eigenaar gratis drank kregen omdat die een neefje had die duits kon en die kwam ook en wij konden natuurlijk geen nee zeggen tegen gratis drank.
de volgende dag gingen we naar de walmart, dit was echt geweldig van kleding tot geweren, van geweren tot babyspullen tot fietsen. Noem het maar op het was er allemaal. uiteindelijk naa 2 uur rond dwalen in de wallmart en wat spullen te hebben gekocht maakte we er een einde aan en gingen terug naar camp waar we om 5 uur weer moesten verzamelen voor het avond programma.