Reis naar amerika - Reisverslag uit Colebrook, Verenigde Staten van jeffrey schipper - WaarBenJij.nu Reis naar amerika - Reisverslag uit Colebrook, Verenigde Staten van jeffrey schipper - WaarBenJij.nu

Reis naar amerika

Door: Jeffrey

Blijf op de hoogte en volg jeffrey

18 Juni 2014 | Verenigde Staten, Colebrook

Aangekomen op schiphol nam ik het vliegtuig van 10:15 naar warshaw chipon airport ( waarom via polen is mij nog steeds niet duidelijk), eenmaal aangekomen daar moest ik nog 5 uur wachten op het vliegtuig naar new york. De verwachte vertrektijd was 17:35, dit was dus niet het geval want vanwege een storing moesten we een uur langer wachten. uiteindelijk vertrokken we in een te overvol vliegtuig richting new york waar we 9 uur later aankomen.
aangekomen bij jfk ging ik door de douane dat ook weer veel te lang duurden kom ik bij de taxi's die je natuurlijk probeerde op te lichten.
gelukkig trap ik daar niet in en pak ik de new york city airporter en subway line 1 richting me hostel. ik kom hier 1 uur snachts aan en lig weer met 4 snurkende gasten op een kamer. Gelukkig moest ik er vroeg uit want had om 7 uur sochtends afgesproken met 2 engelsen om een taxi te pakken naar de bus terminal. vanuit daar was het een 3 uur lange bus rit naar een town genaamd winsted, hier werden wij opgepikt door een busje om vervolgens naar het kamp te worden gebracht.
we werden met open armen ontvangen en kregen meteen een rondleiding.

  • 29 Juni 2014 - 17:54

    Arjen:

    Haha wat een reis zeg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jeffrey

Actief sinds 11 Juni 2014
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 1344

Voorgaande reizen:

11 Juni 2014 - 03 September 2014

Stage amerika

Landen bezocht: